hejhej allihoppa.

HejHej igen, Pim är här lalala.
Idag har jag varit i skolan, det var jätte kul. Den roligaste händelsen på hela året! Alla tjejers värdesaker blev bestulna, hahah. Men det roligaste var nog att jossan var SÅÅÅ ledsen över sin förlust på 300kr.  Medans Moa A satt där med en förlust på 6,500. Det var däremot inte srslt kul. Jag tkr mest synd om Cican , inte bara för hon är min bästa vän. Utan för hon verkligen hade gjort sig förtjänt av den Ipoden. Så blev den bestulen. Jag lider med dej Cican.

Iaf så hade jag en rätt bra dag, allt rullade på som vanligt och jag lyckades flörta till mej en plats i Annikes hjärta genom att räcka upp handen. Det var bra av mig, eftersom jag aldrig gör det.

Just nu är jag med Nicole, vi har typ köpt 1 halvt kilo godis. Jag kmr bli mycket tjockare innan denhär dan är slut.

På måndag ska jag på min första strike boxnings träning. det ska bli skit kul :D

Nu suckade nicole och det betyder att jag ska sluta. Puss /Pim

P.S: Anledningen till att jag inte skriver på vardagar är för att jag har dataförbud på vardagar. Då ska man plugga och bli nått säger mamma.

Kommentarer
Postat av: Panda

Ah, verkligen skiiiiiiiiitkul att jag inte har mobil ! NAAAAAT

2009-01-09 @ 22:56:34
URL: http://pandapuss.blogg.se/
Postat av: mango

naw gud va tråkigt att folk ska gå runt och förstöra för andra, min bästis blev också av med sin ipod för nån månad sen..



mums godis!

2009-01-10 @ 07:27:54
URL: http://mango.blogg.se/
Postat av: Cican

Men lilla Pim, vad du är söööt! Jag blir alldeles rörd :) Tack för att du lider med mig och MASSA PUSSAR PÅ DIG BÄSTA VÄN ;) <33

2009-01-12 @ 18:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0