Hey hey heeey!

Tjosan, nu har varken jag eller Pim skrivit på ca en vecka. LAME.
Jag kan förklara mig med att jag har varit halvsjuk i en vecka, suttit uppe på nätterna och mått illa, inte spytt, inte sovit.. Och det leder ju till extrem utmattning och ett Bitterfitta-beteende in absurdum. Så, ja, jag skyller på det.
Och skolan har numera sin stilla gång, jag har inte skrivit min SO-uppgift eftersom jag har varit sjuk och helt utmärglad, jag har fixat Prao på ett Arkitektkontor, jag har åkt skridskor i Vasaparken och blivit överfallen av ett gäng brunstiga.. Eh, trevliga killar (Pim, Kalle, Gusten...) som fällt mig på isen. Tio gånger. Åkt runt som ett fån i blå hjälm på isen och allmänt fjantat mig. Annars så har jag.. Inte gjort någonting. Alls.
Igår deckade jag helt utmattad framför TVn klockan fem och var halv-vaken / sov tills klockan nio då jag gick och la mig i min säng och sov. Hela natten. När jag vaknade var jag liksom urlycklig att få stiga upp klockan sex, utan att mått illa på hela natten. Jag var verkligen Lycklig, Haha.
Jag har fortfarande inte fotat mina fina Födelsedagspresenter (Jag fyllde dock år för en och en halv vecka sen..),
Men jag fick Ett par blåa WESC-lurar, filmerna Cats, Amadeus och Phantom of the Opera, en urmysig stickad tröja från Filippa K, en radig kjol från HM, Sonia Rykiel kjolen jag berättade om tidigare, ett piano (!), Karen Millen plånboken, The Killers skivan, och lite smycken och smink. Av Sarah fick jag en Juicy Couture Plånbok!!!! Jag vart helt lyrisk när jag fick den. Hon vet vad jag gillar, den där Sarah!
Okej, Nu ska jag försöka bli bättre på att uppdatera. Även fast det Finns roligare grejer... Hehehe.
Och nu ska jag gå och äta lite MAAAT.

LATERS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0