Hey Hoe

Oooh, Hemma. Jag har dansat runt som en galning till "Big Girls you are beautifuuul..." med Mika och druckit varmchoklad med vaniljsocker. Mumma! Haft tröga lektioner, noll intryck av det alltså... Disskuterat vidare HIV-viruset kom till människan genom att den Smartaste Arten på Jorden (människan) åt ap-hjärna eller inte.. Smart.
Annars målade jag flygande sniglar hela dan. Trés Surrialistiskt.
Jag har börjat fundera på att göra om mitt rum en aning också.. En ny säng med sänghimmel, bilder och annat junk på väggarna, och så tänkte jag måla upp en jättestor världskarta på min vägg. I typ Guld. Eller svart... Och för tillfället har jag ingen dörr heller. Haha. Som Pim så vackert påpekade; "Då blir det lite svårt att ta hem killar.." Så sant som att jag aldrig tar hem killar, jag kommer till dem. :-)


"The Flying Schnaaijgel" Fint namn, Don't you think?
Pappa tyckte att det skulle vara namnet och loggan till mitt framtida företag. Very good idea, Hahaha!

Lyssnat på The Killers nya album Day & Age har jag också gjort,
som har en grymt snyg framsida.

Lookie Loookie.
Lyssna på låtarna "Human" och "This is your life", Arrrrrr, Så bra...

Nu ska jag gå och mäta i mitt rum med tumstock. Hahaha!

Ps. Wille, som jag älskar så mycket, åt upp min klubba från Abbes Kiosk (Episk godisaffär utanför min skola som dessvärre har stängt..) som jag hade sparat sen sjuan... Må Abbe Ta Dig!

Kommentarer
Postat av: L

svar: låten är grymgrymgrym!

2009-01-14 @ 22:01:47
URL: http://piks.blogg.se/
Postat av: W

Förlååååååååt :$

2009-01-25 @ 21:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0