Hey Wish me well...

Oh-La-La, Mon Dieu! FREDAG imorgon och jag är så SLUT som ingen kan vara.
Och nu är det nästan läskigt kort kvar till min födelsedag. Jag menar, Jag fyller 15 år på måndag...! Femtis. Haha.
Och det känns allvarligt talat som om jag fortfarande är 13..

Oh well, idag har det varit som vilken annan dag..  H e l a  klassen har gått runt och sjungit på  A B B A - l å t a r !
Haha, vi är verkligen hel-jeerky när det kommer till Mamma Mia filmen. Till och med krabbarna snackar om den , och säger att dom ska se den... Lovely.
Annars har vi som vanligt bråkat på mentorstimmen om vart vi ska åka på skolresa. Cican föreslog Romme, blev totalt nedröstad. Nästan. Vi kommer aldrig komma överrens. 30 st riktigt jävla envisa jävlar. Yep.

Och nu har jag sökt lite PRAO-platser.. En butik, en tidning, en tvkanal, ett dagis och ett café.. Vi får se hur det går.
Jag gissar på dagiset. Sen så har jag ju mammas jobb, ett Arkitektkontor. Men där kan jag vara hur mycket som helst..
Så det är inte riktigt lika kul.

Alldeles nyss åt jag en kokosnöt och drack kokosmjölk. Gaaalet gott. Och satte självklart på "Far jag kan inte få upp min kokosnöööt..." Jag garvar ihjäl mig så fort jag hör den. Well, Kalle och alla andra som har sett filmen "Mitt liv som hund" förstår. Lite iallafall.

Näj, nu ska jag sova. Schyrrans alltså.
Jag kan informera omvärlden att jag Fortfarande  i n t e  har någon mobil.. Jag ska ta ändan ur vagnen och beställa ett nytt abonnemang eller kontantkort. Men jag vet inte vilket (jag känner mig som en teknik-ovan pensionär...) !
Någon som kan tipsa mig om ett bra abbonemang?

Pussen på er,
I'll see you.



Kommentarer
Postat av: Panda

Comviq kompis forever<3 !

2009-01-16 @ 17:47:30
URL: http://pandapuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0