JUICY FYLLER 15is

WOHO,
Grattis till mig dåra!
Överraskades av mina kära kompisar som sjöng i korridoren och Sarah hade satt ihop de Allra Snyggaste bilderna på mig och satt upp dom på mitt skåp.. Haha! Sen sjöng hela klassen falskt i klassrummet, jag gick runt som en levande serpentin (Kan man vara det?) och fick några Superfina presenter. Bland annat en JUICY COUTURE plånbok av Sarah (AHHHH), lakrits bathgel och vaniljmint lipbalm från Mama Coco's av Moe, Och de Bästa och Godaste Biskvierna jag vet gjorda av Moa L. Jag langar upp lite bilder senare..!
Ingen kamera dock. Damn. Kan ju komma senare iofs.. Vi får ju hoppas. Jag Ska Ha En Kamera!
Nu har jag käkat en ENORM bit tårta med för mycket grädde, och lyssnat på The Killers nya platta som jag självklart fick av syster!
Snart drar Fröken Jossan ihop ett hejdundernades kalas, får se när det blir bara..

Nu ska jag spendera resten av min födelsedag på annat håll.. Vi hörs och ses kära läsare!

 
Juicy, 15 år.

Kommentarer
Postat av: vilma

grattis, godbit ;) <33

2009-01-22 @ 21:53:52
URL: http://vilmas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0