Konstruktiv kritik..

.. har jag idag fått av Rickard, som tycker att jag ska skriva mindre Fjortis-aktigt. Tack för den då!
Jag vill verkligen inte, och skulle aldrig, presentera mig själv som fjortis. Om nu min blogg lyser med sin Fjortis-närvaro ska jag försöka sluta med det.
Som alla andra 14-15 åringar utan för mycket fondation i ansiktet (även dom med för mycket..) säger; "Jag är inte fjortis". Vilket dom antagligen är ändå. Alla måste vara där någon gång..
Jag antar att Skenet bedrar.
2nd Walk är dock fortfarande väldigt bra! ;-)

Jag och Sarah har fikat på Espresso House (ACK, så fjortis!) idag och tvekat angående att träffa Viktor och Affe.. Vilket inte blev av, jag åkte hem till TÄBB-yt (FJÅÅÅÅRTIS!!!) och åt räkpasta.
Fick reda på den muntra nyheten att min syster har fått jobb på en HAVREBOLLS-FABRIK! Haha, Fyfasen, jag skulle göra vad som helst för det jobbet..! På dagis hade jag och min dåvarande bästa kompis kommit på att vi skulle bli Godis-smakare efter ett inslag på Doris och Gösta (eller något i den stilen..). Havrebolls-fabrik är ju nästan lika bra, man får äta upp alla som är fula!

Nu ska jag sätta på en film. Man måste ta det lugnt ibland ("och ni vet att, annars sjunker man".. Timbak med "Ta de lugnt").
Det ligger mellan Amadeus och Phantom of the Opera.. Svårt val, Meget meget.

Så, slut-fjortisat för min del alltså, Hahaha!
Laters!


Kommentarer
Postat av: Panda

Jag som gillade dina rosa rubriker ! ):

2009-02-01 @ 12:17:13
URL: http://pandalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0