Tuesday Bloody Tuesday

Hej hopp i lingonskogen,
Hur står det still?
Idag var det tisdag, vi blev behandlade som småtjejer (Eh.. Okej, vi ÄR småtjejer) på idrotten och tränade den lättaste styrkan någonsin. Jag menar, Löjligt lätt. Hey, what are we made of, marshmellows or stone? (Obviously det första..) Igår hade vi idrott med My Favorite PONEI också :D Lovely.
Annars åt jag, Sarah och Moe äcklig pizza på 7Eleven till lunch och senare gick vi till Sturegallerian och jag köpte pärlor. Sen satte vi oss på en bänk utanför Sturegallerian (Lodisar) och jag visade dem små vilsna själarna hur man gjorde mina kända armband. Ett i rosa mockaband med en silvrig döskalle och andra små pärlor. Jag älskar att hålla på och pilla med pärlor. Very Jerky, I know.
        Och det ska bli en stor polisutredning om den stora stölden på min skola (som innefattade min mobil, iPod och plånbok..), och vi elever som har blivit drabbade har kommit fram till att en lärare ljuger om vad som egentligen hände... Vilket fick oss att få total-rabies. Alla dessa lärare går bara bakom ryggen på en. Och jag ska inte nämna några namn, om nu lärare läser detta. Jag har hamnat "illa ut"  förrut genom att publicera saker på nätet, och dom paranoida jävlarna skyller nu på mig för än det ena än det andra. Christ. Men när polisutredningen drar igång kommer sanningen fram och jag vet vem som kommer att få det hett om öronen då...
Dumbasses.
Oh, it smells very najs i huset nu.. Det blir tydligen Pasta Bolgnese. Oh-la-la! Very Najs.
Fan alltså, nu är jag på helg humör,  på freidagen ska jag och Johan och Läo spela Wii och kolla på film hela kvällen (You Promised!) och på lördagen ska jag och Ida dra ihop några roliga människor och alka ner oss totalt.
Jag känner att jag behöver det.

KISSES AND (the best) WISHES
Juicy

Kommentarer
Postat av: Panda

Vaaaa vilken lärare ljuger om vad som hände ?

2009-01-14 @ 00:04:40
URL: http://pandapuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0