My heart is crushed By a former love..

Na na naaa..
Nu ska jag och Läo iväg till Johan och nörda ner oss i Wii spel och filmer (typ Wall-E och Mamma Mia!). Senare kommer kanske Sarah också. AH, i love G33k-nights.
För några timmar sen var jag på väg från affären och på min gata såg jag en kille som hade ramlat med sina rullskidor. Han ropade till mig att han hade brutit benet och bad mig ringa en ambulans. Eftersom min mobil fortfarande är stulen rusade jag in till fösta bästa hus och bad dom ringa efter en ambulans. Jag vart ganska chockad men det var som om det var det mest naturliga i världen att stödja en mans brutna ben just då. Det var helt av... En man vid namn Magnusson kom ut med filtar och telefon, trots att han hade influensan, så mannen på gatan kunde ringa sin fru. Hans familj fick komma och hjälpa honom, han hade tydligen brutit upp en gammal fraktur i benet. Jag hälsade och dom sa att dom tog över därifrån.
Där gick jag på gatan med en kasse med mjöl och en gurka och hade precis hållit i ett brutet ben.
Läo kör ju också rullisar, så jag ringde och berättade för honom om händelsen. Han kunde nog inte bry sig mindre. Haha.

Well well, jag överlevde och jag hoppas mannens ben också gör det. Jag får väll höra efter om hur det gick senare.

LATERS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0