Un peu de soleil...?

Jag sitter och huttrar, det är SÅ JÄVLA KALLT. Jag tar mig dock inte vatten över huvudet och säger att jag är den första som har uppmärksammat att det är kallt. Jag är inte den första. Men det är dock fortfarande kallt.
    Och jag har en krypande känsla av illamående i magen,
dels för att jag bakade Hallongrottor (igen)
och dels för att jag åt dem medans jag kollade på ett program på kunskapskanalen om olika personer med svåra sjukdomar som vill ha hjälp med att ta självmord.
Fin kombination Josefine, Det är ju sorgligt juee..

Idag åkte jag, Mam och lillebror in till staden och kollade på bio. LasseMajas Dektektivbyrå och Kameleontens Hämnd.
Kolla på den för all del om ni vill sitta en hel film och irritera er på att huvudpersonerna Aldrig kan komma på vem det är som är skurken , när du själv har listat ut det redan från början, eller så har regissören valt att visa det i början av filmen (Vem är så dum att man gör det?!). Oh well, jag ska inte vara så elak nu. Den var bra. *Ler stort*

Jag är ledsen för en vissen update de senaste dagarna, varit för lat helt enkelt.

Jag har en stark känsla av att jag behöver sova..
Imorgon ska jag avverka de sista julklapparna (HAHA!). Typiskt mig.
(men Smart om alla ens kompisar är bortresta över jul. Då kan man ju köpa seenareeee juuu!)

Jag behöver en kamera.
Födelsedag snart dock...!

Godnatties,

J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0