Lördag..

Alltså FYFAN vad kallt det är! Mina fingrar är uppsvullnade som korvar, stela som.. eh, och röda. Och Kalla dåra. Jag ser inga tecken på klimatförändringen. Förrutom att golfströmmen möjligen har stannat av och inte levererar någon varm luft hit längre... Damn.

Träffade (min backup) Viktor för trevligt snack och fika. (Jag skäms fortfarande V!) Sen gick vi hem till Affe där Johan och två tjejer (?) var. Vi gick till vasaparken och rökte, smällde smällare (Åh, så Kul!) och frös. Så jävla kul, ha. ha. Haaa. :-)
Viktor som skulle vara tennisdomare till 10åringar imorgon drog hem till sig, och Affe och Johan följde mig till bussen.
Så jävla kul man kan ha en lördagskväll alltså!

Nu har jag gett min kanin mat,
mina fingrar luktar rökt korv,
och jag ska gå och sova.


G o o d n i g h t i e ' s

Kommentarer
Postat av: Carita

svar; aw sötnos, tack så jättemycket! :)

klicka gärna till mig på bloglovin om du har lust att prenumerera ^-^ puss :* <3

2009-01-04 @ 22:22:32
URL: http://minicookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0