Splendico

Holy,
vad jag har haft fullt upp de senaste dagarna.. Verkligen fullt upp.
Igår fick jag lite fler presenter, Haha, Bla annat ett par Blå Wesc-lurar av Padre. Sjukt najsa!
Dom är knallblåa (knalligare än på bilden) och klart uppseendeväckande. :-)

Och Äsch, jag har fortfarande inte fixat några bilder på mina presenter..
Presenten jag fick av Sarah fick mig att go bananas (Think very Juicy..?). Wunderbaart.
Fick lite smink och badprylar av Moe, bla ett läppbalsam som luktar polkagris.
Fick några av Moa L's hemgjorda biskvier också.. AHH, THEY'RE TO DIE FOR!
Så gülligt.
Idag vart det enbart blaj hela dagen, sen gick jag och Sarah och Moe på den extrema 75% rean lite överallt. Fick med mig hem en tisha från Monki som kostat 180 spänn, och jag betalade 45. Näjs.

Och under denna vecka har jag fått tampas med en viss fientlighet från mina "vänner". Om saker som inte angår dem, knappt berör dem.
Jag tycker trots allt om mina vänner, jag älskar dem, men ibland förstår jag inte hur hela bunten tänker.
Jag skulle aldrig tvinga dem att göra någonting, och jag skulle heller aldrig stoppa dom från att göra det dom tänker göra. Oavsett om det handlar om politiska åsikter, sex, droger, cigaretter eller gymnasieval.
Men jag kommer försöka prata med dom. Få dom på rätt spår.
Om mina handlingar inte skadar er det minsta, Är det för att ni bryr er om mig när ni tittar bort när jag kommer fram till er? Är det på det sättet ni försöker signalera "Du är ute på hal is Josefine". Är det så ni behandlar något av värde?
Den person som borde bry sig mest om vad jag gör, och undvika mig, Pratar fortfarande med mig.
Den som bryr sig minst om vad jag gör, pratar också med mig.
Men ni andra, ni i mitten?
Jag kommer aldrig välja något som kommer skada er, på något sätt
 Ändå är det som att jag smittar er med synd och lättja varje gång ni ser på mig.
Mitt val. Mitt liv. Ni får gärna komma med synpunkter.
Men ni kan omöjligen vara sanna vänner.

/Butter Juicy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0