Nutid på NK och 60-tals drömmar...

Sista dagen innan skolan börjar igen, och Vad jag Lääängtar... Ehm, nej.
Dagen spenderades på den mest hektiska Rean på NK jag varit med om. Det var pre-sale för alla med svart NK-kort, och eftersom min familj bor halvtid inne på NK (nästan iallafall) var vi snabbt framme. Det var helt galet långa köer och helt galet mycket snygga kläder. För min del blev det bara en sak, en Sonia Rykiel kjol för 1500 (halva priset).
Men det är ju inte fy skam det heller!





Och häromdan så tjatade jag till mig lite underkläder av mamma också... Från Hm. Dom är billiga och snygga, Just Lovely.
Och jag börjar växa ur mina kära gamla 75B'or.. Sjukt. Jag blir aldrig klok på hur man mäter bh-storlekar?
Någon villig kille som kan.. Förklara? Hehehehehehee.. ;-)

Nääe, nu ska jag gå och kolla på Jullovets sista film för min del,
Min absoluta favorit:

Sista Natten Med Gänget
eller
American Graffiti som originalet heter.
Den filmen ger mig gåshud.. Cadillacs, drive-in milkshakebarer, varma sommarnätter.. Ahh.

  
*Grrrrr*

Laaaters!
Juicy

Kommentarer
Postat av: Enrico

va du oxå på black-rean på Nk?

Mi too!

2009-01-17 @ 20:36:51
URL: http://calleesnäll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0