Holla at ya boy

Hey,
Fasen vilken dag alltså!
Woke up in the early morning, Duschar, missar 24 tåg innan jag pallrar mig iväg till Bromma där fina Anna höll hus, och även fyllde år. Vi (Elsa, Moa, Moa, Jessica, Matilda, Mickis) hade invaderat hennes hus när hon var på konfaträff, och ställde till med tårtkalas. Fun!
Sen lekte vi hela havet stormar och dansstop och fingrade på Annas fin-fina systemkamera. Ahhh.. Jag hoppas, hoppas, hoppas att jag får någon form av kamera imorgon. Damn alltså... !
Efter några timmar med dansande och skrattandes till bla ABBA och Lejonkungen, tog vi icke-bromma bor Nockebybanan in till staden igen. Jag åkte till Stadsbiblioteket och mötte upp min sister och åkte till Fryshuset för att gå på Emergenza festivalens tredje dag. Rickards band 2nd Walk spelade och var Riktigt Jävla Grymma. Jag hoppas, hoppas, hoppas att dom vinner..! Annars var det flera ruskigt Dåliga heavy-metal band (a.k.a Skita-ut-10-meloner-samtidigt-musik) och ett GypsyJazz/Folkpunk band, Som var bland det mest udda jag hört och sett. Men visst var dom bra, Haha! Efter det orkade vi inte med mer dålig musik så vi drog. Jag blev skjutsad till Djursholms ösby, men där stod mitt tåg, attans, så vi köttade igenom halva Djursan till Altorp istället, Och lämnade mig eftersom Syster, Rickard och Max skulle på någon middag. Tog tåget hem, käkade Pasta Bolognese (favorit) och lyssnade på The Thrills och All American Rejects.
Well, Here I am.
Imorgon fyller jag år. Jag 15 år, och Oscar fyller 18!
Kalas!
Och eftersom jag fortfarande är vilse i de mobil-lösas hav,
Så jag säger väll grattis till dig nu Lille oscar. Grattis!

Goddamnit, Jag har Fortfarande inte fått något nytt SIM-kort..
Tele 2 lider av något.

Gutennacht



Kommentarer
Postat av: Panda

OFtaaaaa jag fick ett nytt för en vecka sen (:

2009-01-19 @ 18:29:33
URL: http://pandapuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0