Gaaaaalet!

Kom precis hem från Johan (Vi kollade på slutklämmen i Melodifestivalen..),och innan var vi på hans brorsas gig på Galaxen i Sollentuna. Raid heter dem och det var AWSOME! Inte för att jag är ett Huge fan av metal och hårdrock, men grabbarna (Eller ska jag säga gubbarna?) var säkerligen bra. Awsome, helt enkelt.
Annars har jag idag mest dragit runt fram och tillbaka med Moa för att hämta min väska som jag glömde efter en galen kväll i farsta och städat lite smått.
Igår hade jag några få lektioner, sen åkte jag och Leouw till VRG Djursholm och var där på Öppet hus, flinade lite åt de ganska usla körerna, kollade på alla 3:ors balla projekt (Typ bygg din egen gitarr..) och lyssnade på min syster som sjöng så fint så fint. Sen åkte vi hem och jag spelade en timmas tennis, sprang hem och duschade och tog sen tåget in till stan där jag träffade Moa, och vi åkte ut till farsta där Alice was hostin' a party.
A bit too many drinks och festhumör på topp och man kan ju fråga sig hur det kom sig att jag glömde min väska i Farsta liksom.. Sen åkte vi hem till Moa och jag sov där, jag var inte riktigt kapabel att ta mig hem på egen hand, Haha..! Åt en brunch, jag hittade större mängder barr i håret och surfade på tuben ut till Farsta efter min väska igen. Och nu är jag hemma och jävligt nöjd med att Caroline af Ugglas kom TVÅA på Melodifestvalen!!!!! Hon hade nog failat i Moskva, men vadfasen 2a i Sveriget är inte fy skam det heller.
Och imorgon ska jag träffa Sarah för en av våra många spontan trippar in till stan och fika tills vi storknar av sockerkickar. YES!

Latörs!

FRÅN I LÖRDAGS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0