GAAAALET!

SKIVAN!
Anything But Clothes vart Hur lyckad som helst. Trots att man kände sig lite smått malplacerad där som en av värdinnornas lillasyster. På 15 bast liksom.
Och, Tro det eller ej, jag kom på en lösning till mitt eviga strugglande med valet av icke-kläder!
Jag gick till Lidl, köpte två godisbitar och fem Lidl-påsar.
Tjejen i kassan kollade lite konstigt på kassarna och räknade dem.
"Är det okej om jag köper alla eller?" sa jag glatt.
"Javisst!" sa hon och skrattade lite roat..
Jag förstår, liksom.
När jag väl kommer till lokalen där skivan hölls (och hålls fortfarande..) tog jag min massiva tejprulle och började trixa lite.



Det hela resulterade i en Mini-klänning gjord av Lidl-påsar och tejp. Fan vad bra, säger jag bara.
Andra kom i bubbelplast, ölburkar, grangrenar, tidningar och diverse andra minst lika fantasifulla påhitt.
    Mmm-hmm, Då jag fortfarande är 15, och därför en "Mini" fick jag inte stanna hur länge som helst. Efterfesten håller på för fullt nu, och jag sitter hemma och svettas i en Lidl-påse. Ja, livet är inte rättvist ibland.

Vafan, nu måste jag gå och klippa av mig den här kreationen.
Laters!




Kommentarer
Postat av: vilma

looks good, good, GOOD!

sweet kisses,

moi

2009-04-01 @ 16:50:31
URL: http://vilmas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0