Hey hey Heeeey!

Det FAKKING inlägg jag just skrev försvann. YEEEEEEEES!
Okej,
lite kort om .. varför jag inte bloggat på sistånne.
Fredagen spenderades med Elsa, Moa och Johan på roslagsbananen med hysteriska skrattanfall, Bulle-med-Bulle och att göra Wii-gubbar på Tv-n. Drack Dr. Pepper för första gången (hehehe), åt ingen middag och dansade runt galet och fint till Caroline af Ugglas "Snälla Snälla".
Lördagen börjades med Mig, Elsa, Syster+Rickard och två bröder som åt spaghetti och köttbullar till frukost, Täbbade oss i TÄBB-y centrum, åt godis och kollade på Dogville. Ingen middag idag heller... Åt dock lite spaghetti klockan tre på natten. Lite småhungrig.
Söndagen vandrade jag, mamma, moster och mormor (+lillebror) runt i Bergianska trädgården och köpte frön och krukor och grejer och åt morotskaka. Träffade Moa senare och vi kollade på I Taket Lyser Stjärnorna på bio. Vacker film, indeed.. Ingen Middag!
Idag var det bus på Eriksdalsbadet med hela den härliga, röriga, överpubertalt mongolida klassen, som fjantade, skvätte, fällde, flabbade, och gömde sig. Eh, ja, det är därför jag älskar er så mycket! Träffade Mr. CC utanför omklädningsrummen, vilket.. Sammanträffande! Haha, Fun..    Sen åkte jag hem med Leo och vi åkte lite linbana på en lekplats. Betraktade fåglar, och lyssnade på dess sång. Pratade om Henry. Åt godis som knastrar i munnen.

Nu har jag dock ätit middag.
Första middagen på tre dagar som jag fått i mig! Allt annat liksom fastnar i halsen på mig, och vill inte komma längre än så.
Nu ska jag gå och lägga mig. Ida pratade om någon skräckfilm som dom producerade (!? :D) som jag fick vara med i, jag tänkte gå i kyrkan(!) på torsdag(!) , på lördag ska jag et Moa på en fest i Farsta (!) och nu är jag helt slut i huvudet.
Så slut att jag lyssnar på Britneys "Circus". Pinsamt.
Shit. Jag tål inte att vara uppe till halv elva.
Godnatt,

J U I C Y

"I feel the adrenalin moving through my veins.. Spotlight on me and I någonting någonting, Nana naaaa... Just like a Circus.. Nananaaaaaaa.."

Kommentarer
Postat av: Panda

Britney är bäst haha ! "... and I'm ready to break." äre btw 8)

2009-03-10 @ 19:32:18
URL: http://pandalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0