J.A.J once again och Pensionärsdagen!

Goddag mina vänner!
Jag känner att våren är på intåg Igen nu, eller? Det är ganska så varmt. I solen iallafall.
Idag har det varit en hejdundrande dag, Det må jag säga!
Dagen börjades med En Halvtimmes SOVMORGON, Aaah! Läo och jag på tåget (vi åker sällan tillsammans på morgonen..), Läo och jag försent till skolan, och väl där kollade vi på filmen Moulin Rouge.. Hur härligt som helst. Nog för att jag sett den X antal gånger redan, men jag tycker fortfarande att den är fantastique.. Sen var det Stavgång som gällde för hela slanten!
Pensionärsföreningen Adolf Fredriks Musikklasser. Varenda kotte vi mötte under en timmes stavgång antingen flinade, log, skrattade eller la någon sarkastisk kommentar. Ja, tack så mycket, det gjorde verkligen oss bättre till mods! Så i en timme gick vi stavgång med vår (snart?) pensionerade mentor. Tack, tack för all del.
    Ja, och igår hade jag ont i min högra äggstock (Normalt? Nä.) och lodade runt med Affe&Johan. Once again. Jag får liksom inte nog av dem! Imorgon blir det ännu mera bus med dom två, det vill jag lova..!
På lördag ska jag träffa Andy och CC, GREAT!
Vad som hända skall på fredag, ja, det vet bara tiden.

Jag syndade föressten och åt en Lakritspuck idag. Gottgott. Fast den kostar 15 spänn(!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0