Johan, Affe and I

Somliga lördagar, sådana när man helt enkelt inte har någonting att göra, sitter hemma och segar, ja, då kan man ha turen på sin sida och få ett samtal från en viss Affe. Detta samtal kan leda till mycket roliga saker, och mycket knäppa saker too.
I lördags var en sån dag.
Affe var exited över att han hade FF (!!!) och kom sen fram till att han inte hade det. Så vi lodade utomhus. Som alltid.
Moi, Affe et Johan.
Försökte elda sprit,
Lodade,
satte oss framför Affes dator och tittade på Grotesco (!),
lyssnade och läste Affes förstaklassiga förklaringar för allt och inget,
Blev upphovsmannen till ett nytt Affe&Johan internskämt (Kissa på skon).
Och, well, hade det jävligt kul. Vilket man alltid har när man är med dem. Typ. Ta del av oönskad mjuk(hård?)porr fick jag också. Tjohej.

Och i Söndags hade jag Konfaträff! För alla oss som ska ingå ett förbund med Gud (Jag låter som Kristi Brud..) och gå i Kyrkan och dricka nattvardsvin och sånt. Nä, jag skojar ju bara.
Det fantastiska med det var att jag steg upp klockan nio, och sa till mig själv att jag nu banne mig skulle pallra mig till kyrkan klockan elva. Jag degade med några ostmackor i några timmar, och kvart i elva när jag skulle gå till kyrkan kom jag på att, juste fasen, jag har konfaträff! Och den började.. Nio. Helvette, tänkte jag och sprang till ett tåg som skulle ta mig till konfaträffen en timme senare. Jag träffade Axl som glatt frågade vilket läger jag skulle ha, som ledare alltså, men nej nej, jag ska ju själv gå konfa.. Pinsamt.
Well well, allt var kul, jag träffade Hugo från Skaune, Nicco, Erika och Freddie, Kanouners!

Och idag har jag haft typ tenta i Hemkunskap vilket gick sisådär.. Hm.. Idrott med Ponei! Och fått lågt blodtryck och en sjuk huvudvärk. Såg typ svart på ena ögat och hade spränghuvudvärk, vilket inte är så värst gemytligt.
Varit ganska Low hela dagen, istortsett.

Imorgon är det Franskaprov som gäller, Onsdag är det schema-fri dag (FILM!) OCH Våffeldagen! (Alla är inbjudna på Våffelkalas hos mig, klockan fem!) På Fredag kommer Andy till Suede och på Lördag är det spännande planer som fortfarande smids.. *ler hemlighetsfullt*

Nä, nu måste jag sova litegrann. Hade varit skönt, liksom.

G o d n a t t !


Kommentarer
Postat av: Clara

Var sjuk, missade konfa träffen! Sa de ngt viktgt? Hur verkade vår käre Baldur Baldursson då?

<3

2009-03-24 @ 09:29:59
URL: http://secondsoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0