Lördag!

Nu har jag, Elsa, Syrran, Rickard, lillebror Ludde och storebrorsan ätit köttbullar med spaghetti till frukost.
Jag och Elsa gick till affären klockan 10 igårkväll när vi kom på att vi inte ätit någon middag, Bara Bulle-Med-Bulle och tre skålar ostbågar&jordnötsbågar. Sen när vi kom hem så vart vi inte hungriga längre.. Eller vi var egentligen aldrig hungriga överhuvudtaget... Konstigt nog.
Efter att jag spelat tennis så gick vi in på Ica Stop och köpte Dr. Pepper (MIN FÖRSTA!). Då frågade vi en kille i affären om dom hade Dr. Pepper på flaska, Men icke, det hade dom inte sa han. Så han fick ta ner Dr. Pepper i Burk från en hög hylla när vi stog och log fint. Tack, sa vi och neg och gick till kassan. Sen, fyra timmar senare kom vi tillbaka, i stortsett ensamma i butiken och gick och pratade högt, "Var kan Spaghettin vara?" när vi stog vid pastahyllan med hundra sorters spaghetti framför oss. Och vem satt inte brevid oss och packade in varor i en hylla, Om inte Dr. Pepper-killen? Han kollade på oss mycket mycket suspekt så vi tog vår pasta och gick därifrån. Hahahaha!
Nu har vi lyssnat på Caroline af Ugglas "Snälla snälla" många många gånger.
Åh, Så flummigt.

Nu ska vi strax till TÄBB-y centrum, eftersom Elsa har flyttat härifrån till Väster haninge och knappt är här längre..!
Oh, Bye!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0