Oh.. What to say.

LODAR-DAG!
Hahaha, Vilken sjuk dag..
Jag kan nog inte berätta allt, men sammanfatta det kan jag göra, Som alltid!
Idag har jag..
Sett Elsa dregla stora mängder soppa tillbaka ner i tallriken, As-flabbat åt Salta Grävlingar (EN NY ART!), Blivit en medlem i Bröd-raskapet och fick äta välsignat bröd (!), fått höra utläggningar av våra lärare om att dom blir kränkta när det står KUK på bord i korridorerna (Och på köpet fick vi ett klassiskt adrenalinpumpande sjuan-utbrott med argumentations-abstinens i klassen. Jag har lugnat ner mig när det gäller adrenalinmissbruket, jag satt bara och tittade på och kände det vibrera i luften. Sjuan var en härlig tid, det må jag säga.) , sjungit Roxanne vackert as ever med Johan Näsa, trivts med samvaron och nu har jag kommit hem efter att busat med Affe, Johan och Pim sen skolan slutade.. Så jävla LODIGT. Om detta inlägg verkar konstigare än vanligt är det sannolikt deras fel. Man blir helt hjärntvättad när man är med dem.. Förra gången slutade det med att vi gick in i Danderyds Sjukhus klockan två på natten och satte oss på en bänk. Jag säger då det. Fast jag gillar er, Väldigt mycket! :D
Idag var det polisförhör i skolan om stölden i vårt klassrum.. Och alla kände att både polisen och lärarna fast trodde på att det var något internt, alltså att någon i klassen skulle ligga bakom det hela. Vilket är omöjligt , eftersom varenda själ hade gått ut ur det andra klassrummet. Åh, jag blir så.. Frustrerad.
Ja, som ni kanske ser/hör/läser, en sjuk dag. Sjukt rolig dag.
Och som grädde på moset sitter jag och lyssnar på Doktor Kosmos' (Näj, inte han på TV..) låt Blåvita Flingor. Lyssna på den! Ett litet smakprov på låten..:

Fuck, fuck, fuck, fuck, fuck, fuck, fuck, fuck
säger hon i luren, sen lägger hon på luren
Apa, toa, mamma runkar, hitler äter bajs
Hela världen skrattar
Allting snurrar runt
Himlen lyser grön och träden sjunger love me do

Shit. Mitt huvud börjar dö..
Och innan det gör det helt ska jag gå och plugga på ett SO-prov om Industriella Revolutionen som jag har imorgon.. YES!
Busigt,
Juicy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0