SNÖ! .. Eh?

Åh,
Jag måste säga att det var med blandade känslor som jag hittade mitt hus och området kring mitt hus, helt nersnöat imorse. Igår var det vår, eller iallafall nästintill, och idag så pangar det ner sisådär två decimeter SNÖ?! Leo var självklart glad. Rent utsagt överlycklig. Så överlycklig att vi hade ett livligt snöbollskrig på vägen hem. Jag ägde honom, det erkände han. Trots att jag kastar snöbollar som en kärring, så fick jag in några riktigt luriga mulningar..! Sen fick jag komma och smaka Leos Mormors täby-berömda Semlor..! Och, jaadå, de var goda minsann! Fast deg, inte någon luftig kletig bulle (Som typ 7-11's..) och Hur mycket mandelmassa som helst! Sen kom Anna och HENRY the one and only hem också, jag fick hälsa på min idol dåra. (Henry är Leos fantastiskt korkade hund. I ADORE him!)
Sen gick jag därifrån och till min pianolektion, gick hem, drack cider, och.. Gjort, Eh, ingenting alls. Det är någonsorts Lax-gratäng som ligger i ugnen vilket jag inte är så värst sugen på. Om jag ska vara ärlig.
Mmmh-Hmmm.
Dagen har bara riullat påe. Affe har börjat snusa. Äckligt.
Anders Holmgren är världens bästa lärare (Är ni nöjda nu, ni från skolledningen som läser min blogg? Eller är det kränkande mot er att säga att Anders är bättre än er? HUH?!). Kort och gott.
Jag har varit pissigt trött och helt slut i huvvet hela dagen. Som vanligt.
Lyssnat på "Until we bleed" med Kleerup och Lykke Li, som är med i "I Taket lyser Stjärnorna". Låten är sjukt bra, men lite deppig dock.. Det brukar bli så för mig, när vintern och julen är slut och det är långt till sommaren. Det kallas vinterdepression. Fy farao.
Nu ska jag äta lax-grejs.
Och jag et moa et fanny tänker dra ihop massa folk och ha ett massivt laserdoom nästa helg. Hur det går får vi se.. :D

Hejsvejs,
Juicy.

GRATTIS TILL VILMA SOM FYLLER BYX- BIO- OCH STRAFFMYNDIG IDAG! (Femton, alltså.)

Kommentarer
Postat av: vilma

ÅH JOSSAN,

i feel honoured - petite moi nämnd i ton très glamoureuse (eh) blog!



massa pussar,

<333

2009-03-10 @ 22:37:50
URL: http://vilmas.webblogg.se/
Postat av: Panda

Vill va mä på laserdoom ! O:



Och vinterdepression är så inte the shit !

(Fast om jag ska tänka på vad Åsa alltid säger till mig borde jag ta bort detdär O:et och inte inleda nya stycken med bindeord, men jag är för lat :D )

2009-03-12 @ 08:59:07
URL: http://pandalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0