fhtroitgioogtiotg

Hejsan bloggen,
Härlig dag intesant?
Jag har nyss varit i en pytteliten kyrka och lyssnat på min lillebrors kör. Haha!
Spränghuvudvärk och lågt blodtryck har jag också.. Ischlo Pischlo.
Igår träffade jag Andy och CC och vi kollade på Kenny Begins, Den var AWSOME! Jag vill va som Kenny... Jag kan ju tillägga också att jag har träffat Doktor Deo, från serien. Det är coolt!
Imorgon fyller MOE år,
jag ska till tandläkaren,
har hemkunskapsprov
och
Ska på min syrras skiva. Temat är "Anything but clothes". Och jag har Fortfarande inte hittat på vad jag ska ha på mig..

Så, kära läsare, Nu får ni brainstorma i kommentarfältet och ge mig lite idéer,
JAG ÄR DESPERAT!
Lampskärmar, polistejp, fjädrar, ANYTHING!

HASTA LA VISTA!


(Big Brother is watching you...!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

STOREBROR SER DIG !

2009-03-29 @ 23:32:25
Postat av: Panda

... och den oerhört vackra kommentaren var då från mig !

2009-03-29 @ 23:33:48
URL: http://pandalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0