Fotogenique Hallelujah



S I N G H A L L E L U J A H ! ! !

JAG, JOSEFINE, HAR GJORT DET OMÖJLIGA!!
JAG HAR LAGAT MIN KAMERA!
Från att inte kunna fokusera på bilden överhuvudtaget till så här, någonlunda skarpa bilder!
JE SUIS FANTASTIQUE!
Nu kan ni vänta er en hejdundrandes massa snygga bilder (eh..) framöver!

Och,
för er som undrar varför min näsa ser så
stor och
extremt sned ut,
Är det för att jag har brutit den Tre(3) gånger.

Jag vet att ni ville höra det där. Grrr-awww...
Egentligen tänkte jag redigera min näsa till en Paris Hilton-näsa (Ja, den är snyggare än min iallafall)..
Men sanningen håller längst (trots att sanningen oftast inte är särskilt vacker).
Ni kanske även tycker att jag ser ut som en nyknullad 30-åring i typisk BlondinBella manér.
Jag håller med er.

Godnatt mina barn,
/ Juicy

Kommentarer
Postat av: vilma

JAG tycker att DU ser FAAAANTASTISK ut! <3

2009-03-22 @ 09:08:28
URL: http://vilmas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0