Nix Non Niet, NADA!

Tjena tjena tjena Tjena,
Vacker dag idag, Don't you think?!
Jahapp, idag har jag provfilmat/audition till en film som ska heta "Tusen gånger starkare" (Efter boken med samma namn..) , det gick lite sisådär. Framför kameran. Men borta från kameran fick jag beröm av tjejerna som höll i filmningen, Haha. En av dem tyckte jag skulle spela bitchig. Jag gjorde.. Något annat, Hahaha!
Det är sjukt kul att söka till filmer och sånt, man får en enorm boost av det, även fast man kanske inte kommer med..
Och nu känns det som om jag skulle behöva pengarna man får. Typ till en ny mobil. Och en cykel. Min mobil är av årgången '05 och mina cyklar är stulna (både av mig och andra...) tre gånger om. Ash.
Åt CHORITZO till lunch (Sanna mina ord, något sådant har man väll aldrig fått i skolan?!) , Birdie-Nam-Nam (Monty Phyton film-citat..). Har fått genomlida ett utbrott av en annars väldigt pryd och tillsnörpt lärare (Som tillochmed Svor!!)
Sjöng litegranna, tjuvlyssnade på två fnissande killar inlåsta på toaletten (Oh-oh..!), fick MVG på en svenskauppsats (SCORE!), Skrattat ganska så ordentligt mycket och pratat om dessa sk. "satta grävlingar", en utdöd art förutom i klass 8e där vi är mycket fashinerade av det fantastiska djuret.
JA, VI ÄR TÖNTAR, JUST ADMIT IT!!
Nu ska jag skriva klart some homework och sen blir det Currygryta till middag!

Goodbye all you lonelyboys out there

PS.
Tycker ni att jag ska skaffa mig en kamera och langa ut lite bilder här då och då?
Är det kanske lite tråkigt utan? Och att läsa mina texter.. Ja, då blir det nog lite långtråkigt så långt som jag skriver.

OM DET ÄR NÅGON SOM HAR EN BÄTTRE BEGAGNAD KAMERA TILL SÅLS
SÅ KAN NI JU FÖR ALL DEL KONTAKTA MIG!


Kommentarer
Postat av: vilma

JA, JOSSAN, KAMERA FFS!! <3

2009-03-05 @ 06:59:15
URL: http://vilmas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0