VECKAN SOM GÅTT..

Har varit ganska så knäpp.
Hela veckan har varit ganska luddig.. Sort of.
I dag har jag lyssat på en kristen tala om sin tro, och sett en annars ADHD-skadad klass falla i trans och suttit och lyssnat med glasartade blickar. Mäktigt.
Tagit en fikus med Sarah och pratat och gått i 2ndhandaffärer och antikaffärer (Jag har drömt om att jag går in i antikaffärer..) och lodat runt. Jag älskar antikaffärer (GEEK). Sen gick vi och mötte Leo vid Odenplan vars buss' busschaufför hade Kört Fel. Hur i H*LVETTE kan en BUSS åka FEL?! Chaffisen satt tydligen och sjöng opera också. Hm.
Sen satte vi oss på tåget hem, ställde oss på en strand och pratade i en timme (eller två?) om allt och ingenting. Ganska härligt faktiskt. Stog där till solen gick ner och våra rumpor och nästippar var pretty damn cold, och jag travade hemåt. Tog in kaninen och kelade lite, Å hade det chill. Åt oxfilét och kollade lite på Tv. Tittade på ett filmklipp med lilla Affe och lilla Johan och joppie och resten av deras gulliga band Blandsaft. Hahaha!

(Jag förstår att ingen av er, mina läsare, orkar kolla på den där videon. Jag finner den dock mycket underhållande. Personligt värde liksom.)
Hade halvdag och hemmaspa igår, STÖRT härligt!


Och här kom ett till filmklipp, fick det av Andy, Coldplay som spelar Fix You i Australien någonstans.. Kolla på filmen där gitarren kommer in i låten. Interesting, som Andy sa.

Annars har jag i veckan snoozat i bibliotekssofforna i skolan, blivit en officiell Dudette, umgåtts på Burger King (Shame..), slagit Leo många gånger och hårt och snackat skit om Henry (Leos hund) och fått uthärda mycket skit från allt och alla. Fan.
Tonåren är antagligen inte det lättaste man kommer ta sig an här i livet. Om man ens kommer klara det med livet i behåll, ja, det återstår bara att se. Hope for the best. Men visst fan hade det varit bättre utan dessa år nerpestade av dynga och bekymmer.

Och somvanligt myntade jag och Leo något bra uttryck,

Leos:
Bit i't.

Mitt:
Skit i't.

Tack för idag, slut för idag.

/ Juicy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0