Hahahahaha!

Jag har tröttnat på blogg! Bloggande . .. . Är överskattat. Ska jag säga som sitter här och hamrar sönder fingrarna på tagentbordet Igen.
Resumé av veckan..
På måndagen hade vi idrott i Tegnérlunden, och vi skulle leka en lek, då jag och några andra bestämde oss för att satsa och springa som fan. Jag sprang i ballerinaskor, för att min lärare, Ponei, sa att jag skulle få glas i fötterna.
Vad hände då när jag satsade och sprang? Jo, jag halkade på grund av mina skor, och skrubbar upp benet och halva rumpan. YES! Så jag har i princip knappt kunnat gå hela den här veckan. För ett j*vla skrubbsår på skinkan. Jaaaaa!!
Haha, det låter ganska komiskt, det är nästan så att jag skrattar själv, om jag inte visste hur ont det gör. Haha.
Åh de andra dagarna kommer jag inte ihåg vad jag gjort.. Antagligen ganska lite.
Fast i torsdags då var det grejer på gång, det må jag säga! Då vart det fest här alltså. Hel-spårat! Too many drinks and too many cigarettes. Och jävlar anamma vad det hånglades! Här gick alla på alla Minst en gång var, och jag vet vilka som har ångest och dåligt samvete och Kissing-Desiece... Hehehee. När alla gått runt två, så satte jag, Moe och Pim oss vid matbordet och grillade marshmellows över ljus och drack varm choklad. Stört mysigt! Sen sov de två på madrasser på mitt golv och jag sov i min säng, vi vaknade av att hela mitt rum var extremt varmt och schvettigt. Tro inget nu, men tre stycken i ett litet rum, Aj aj aj... ;-) När vi vaknat lagom mycket gick vi till affären och köpte apelsinjuice och bröd. Gott.
Senare åkte vi till TÄBB-y centrum för att Pim skulle träffa någon där. Så jävla kul att vara där med honom. Eller inte...
Åkte in till stan , Pim skulle hem till Kalle och jag och Moe var vid det här laget ganska utmattade, så vi gick till Engelbrekts Kyrkan och la oss på en mur där. Låg och lyssnade på lite musik och såg solen gå ner bakom hustaken. Och somnade till ett slag :)
På lördagen åkte jag till Skansen med mam, pap och lillebror. Det var supervarmt och extremt mycket ungar där. Skrikande, ammandes, bajsande, jobbiga, ouppfostrade ungar. Djurungarna var däremot väldigt väldigt söta. Det var 8 dagar gamla killingar (getungar alltså!) som käkade upp mina skor. Ah!
På söndagen började jag bli förkyld. Jag krattade löv i trädgården, bakade syltkakor. Kanouners!
Och igår vart jag Ännu sjukare. Gick halva dagen och träffade sen Affe och pratatade&lodade i någon timme. Åkte hem. Lodade Ännu mer. Härligt!
NU är jag hemma. Idag, Tisdag alltså.
Så jävla snuvig , Hostig, täppt och lock för öronen. Feber har jag säkert också (Jag vet inte riktigt, vi har som tidigare nämnt bara Rump-termometrar...!) Uschanamej. Och samtidigt som jag är sjuk kommer det två stora målare inklampandes och ska spackla i stort sett hela huset. Ingen Tv...!!! Tvi alltså.
50 stycken notifications på en och samma bild på facebook, så jävla härligt alltså...
Jag irriterar mig på i praktiskt taget allt nu.
Jag tror också att jag har fått Svininfluensan.
Seriously Speaken.
Jag är nog den andra personen i sverige att få H1V1 eller vad dom har döpt viruset till. Fyfarao.

Oh,
Lall på en Pall
Lol på en Boll
Urk på en Burk
Suck på en Truck
Orka idétorka.

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0