I Don't Pall

Den här bloggen är Lame.
Kass.
Ett fenomenalt tidsfördriv, och tidsslöseri.
Jag kommer aldrig bli en Kenza, eller en BlondinBella för den delen.
I don't Pall att kämpa för det heller.

Men Tro INTE att Juicy is gone forever!
Och tro INTE att jag tänker radera den här bloggen bara för att någon usel liten kyckling-fjortis med fake Juicy Couture väskor ska sno mitt domännamn!
Nä nä,
Gott folk,
Lil' Sis is watching you.

Några sista saker jag behöver säga innan denna blogg hamnar i dvala:
- Jag Har brutit näsan tre gånger. Hur mycket ni än tvivlar, jag har bevis!
- Lärare är de mest ointelligenta, välförtjänt missförstådda, Naiva och misslyckade varelserna på jorden. Dom var inte bra på något alls, därför blev dom lärare. Och hatar oss som går i skolan nu och har alla chanser i världen att lyckas. Fyfan vad jag hatar lärare.
- Jag kommer garanterat göra det här innan jag dör:
Köpa hund,
Segla runt jorden,
Äta hund,
Försöka slå igenom som sångerska och missklyckas,
Aldrig växa upp,
Dö av cancer (Hela släkten har antingen dött i cancer, har cancer eller dött i sviterna av en hjärtinnfarkt).
- DET ÄR SOMMAR OCH JAG HAR 14 DAGAR KVAR I SKOLAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


 
Nu snöar det päronblommor utanför mitt fönster,
mina fräknar har blivit ett dussin flera
och en gitarr spelar i bakrunden..
I won't be long.
Och ni kommer inte hinna sakna mig.


Bisous,
J u i c y


Kommentarer
Postat av: PimP

Jo för faaan du e nästa blondinbella fasst lite större ordföråd än henne!:) ha de gött resten av sommaren! <3

2009-08-05 @ 13:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0