Mondag

Aaaah, jag kommer precis från en härligt uppfriskande cykeltur runt vattnet..! Satte mig på en bänk vid ett slott (Oh-la-la, låter som jag bor fint, Huh?) och insöp den otroligt tidiga blomdoften från hägg och äppelträd. I Love It.
Nu börjar träningen på allvar, jag måste väcka mina slumrande lårmuskler för min och Leos planerade cykeltur till stan. Från täby. Nääääääääjs. Jag kommer drypa i svett och svullnat upp som en flodhäst och Leo kommer se lika pigg och van ut som Gunde Svan. Och jag avundas honom.
Idag fyllde jag i ett hål i tanden på morgonen (SOVMORGON!), och min tandläkare propsade på mig att inte ha bedövning.
Gå inte med på det.
Det ilar som Attan och gör riktigt jävla ont.
I had to suffer, det kändes som att hon borrade igenom min tand, vilket hon antagligen också gjorde.. Uschanamej.
Efter skolan sprang jag, Moa och Sarah runt på stan och bytte kläder och letade efter ett par skor åt mig. Det var ett par espadrillos från HM jag sökte, vi gick igenom fem (!) stycken Hm-affärer innan jag hittade de sista 38or som fanns kvar i Stockholm. Jag är Lycklig! Sarah letade efter långa klänningar och kjolar som hon ska ha i Israel dit hon åker nästa tisdag och stannar i Fem(!) veckor. Jösses vad häftigt att vara i Israel, och Jerusalem.. But she will miss Alot!
Girls are materialists.
Vi sneddade genom Sturegallerian där jag till min Stora lycka upptäkte att Tritoni har fått in en ny färg på sina klockor, Green Brazil, en ärtgrön Jävligt snygg historia...!!!



Just look at it..!! Den är ju helt Wuunderbaaar.
Jag har dock redan en ljusblå, en mycket avvikande färg, men om jag hade lite cash över skulle jag inte hålla mig från den där godingen..!
Min syster Paulina tar snart studenten, den 29 maj, och då tänkte jag köpa henne en Tritoni i studentpresent..
Hon vill ha en svart med gulddetaljer, men en helvit är ju lite mer.. Studentig?
Ah, jag vet inte. Men någon av dem ska jag ge henne! Vilken tycker ni?

Asch vad jag sitter här och pladdrar. Jag har två prov den här veckan och Borde minsann plugga litegrann.. He he he.
Tritoooooniiii, come to meeee...

Godnatt och Adjö!
Pusspåer



Kommentarer
Postat av: Clarus bananus

GIVE....IT...TO...ME!

2009-08-18 @ 15:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0