The upside of AF

Herrejävlar vilken HÄRLIG dag!
Vårfest på AF, jag sålde pizza och sumobrottades med Elsa, Grymt!
Det är ju en rolig tillställning den här Vårfesten, men det är Lite patetiskt med en massa gamla AF-barn (Amit Paul från A-teens?) som kommer dit och försöker ragga lite publik och fans. Haha..
The upside of Vårfesten är ju att det är så många nuvarande AF-barn som är grymma.
Det var bandet Men of Zimbabwe( http://www.myspace.com/menofzimbabwe ) som avslutade hela festen, det var ett sjujävla ös på scen, det må jag säga! Grabbarna (och nån tjej) spelade några sköna reggea/ragga låtar, blandandra Solid Warriors, vilken verkligen är Skitbra.
Sen åkte vi hem, och jag och Läo tog oss en promenad ner till en strand (på en Lördag!) , hittade en boll, jag råkade skjuta ut den i vattnet, och sen kom det fram att det var någons boll så jag och Läo sprang ut i vattnet barfota, och hämtade bollen till två ganska skrämda barn på stranden. Hehehehe.
Gjort en massa olika andra grejer har jag också gjort. Men herregud, det orkar ingen här lägga ner tid på..
Just det, i mitt förra inlägg uttryckte jag min oro för att jag hade fått Svininfluensan, nu fick jag en kommentar från en viss Pedro på Smittskyddsinstitutet som sa att jag antagligen inte har det. Tack Pedro.
Det var snällt.

Och nu är alla träd gröna och gräset är grönt och solen är varm och jag har fått ett par fräknar på näsan.
Sommar, Eller?
Mmm, antagligen, konstaterat av Läo.
De e Najs!


So dry your tears I say,
(until your peeps' will past away)

bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0